Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Thursday, April 29, 2010

Selamat Tinggal Gambeng..



Salam dan selamat petang,


Alhamdulillah selesai sudah semuanya, final paper untuk final exam dan juga kemas2 barang aku nak BALIKKKKK...yahoooo...sowi la semalam aku x leh BW sebab kene kemas barang2 yang gak byk untuk di’settle’kan.Alhamdulillah di kesempatan sebelum aku berlepas pulang dengan membe aku, aku amik masa sekejap nk post entry ini. Setelah 2 tahun kami di sini akhirnya semester depan kami student fakulti elektrik dan mekanikal bakal tempuh kehidupan di UMP pekan walaupun terpaksa. Kehidupan kami di UMP agak selesa dan happening walaupun terpaksa menghadapi masalah biroksrasi. Titik. Malas aku nk huraikan lagi pasal ‘sang penguasa’ bak kata xydp MPp ump aku...bro suffi...

Akhir kata selamat tinggal UMP gambang...UMPpekan...gua bakal dtgg tunggu...
insyaAllah seandainya aku dapat pow berukband bro aku aku blogging kalo x ‘berpuasa’ la aku dr blogging jawabnya....ngeee...

Sekian sahaja untuk kali ini..

4 comments:

M a W a D D a H said...

bestnya balik...yeehhaa..

s h a said...

yeah...cuti2 malaysia...selamat bercuti syah...

Unknown said...

@addah:huhuhu mmg best tp kne kemas umh huaaa
@sya:cuti2 umh je hik3 jom bercuti..akekeke

Unknown said...

bestnya balik...yeehhaa..

POst Famous

Total Pageviews