Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Sunday, April 18, 2010

Signal oh.... Signal

selesai sudah satu paper aku mengoreng iaitu paper signal systems yang bagi aku agak kompleks hahhahahaha...mungkin tak study kot.. dengan berbekalkan bahan2 last2 minute..hehe alhamdulillah dapat juga aku menjawabnya,kiranya aku hantar full page penuh ngan tulisan...betul atau salah...wallahua'lam...tapi masa jawab aku rasa agak tenang...mungkin berkat doa ibuku yang sentiasa mendoakan aku serta anak-anaknya....ni yang wat aku nak balik jumpa ma aku ni...huhuuhuhu...rindu juga aku pada ma aku....SAYANG MA AKU SANGAT-SANGAT...hehehehe...walaupun depan-depanny aku x pernah ucap kata-kata ini tapi hari ini aku ucap dalam entry ini...hehehehe...semoga next paper aku dapat juga jawab dengan tenang beserta doa dan restu ibuku...insyaAllah..

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

begitulah yg sebaik2nya..doa ibu itu sgt penting dlm tiap langkah kita sehari2. moga terus berjaya!

Anonymous said...

tq miss mirror...itulah kasih ibu yang tak ternilai...moga2 diriku in xkan lupa segala jasa beliau sampai akhir hayat saya..tq insyaAllah...

Unknown said...

tq miss mirror...itulah kasih ibu yang tak ternilai...moga2 diriku in xkan lupa segala jasa beliau sampai akhir hayat saya..tq insyaAllah...

POst Famous

Total Pageviews