Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Saturday, April 10, 2010

MEMORI DI SEPANG......PERTAMA KALINYA.

Pejamcelik2 sudah seminggu aku pergi ke sepang untuk melihat F1 iaitu salah satu acara kebanggaan rakyat Malaysia. Nak kata sibuk pon boleh gak, dengan assignmentnya,testnya di tambah pula dengan projek yg memerlukan komitmen lebih...huhuhuh setelah selesai sume tue baru la gua ada kerajinan serta masa tuk menceritakan atau berkongsi pengalaman gua di sini.
Memang bertuah kami pelajar FAKULTI KEJ. ELEKTRIK 7 ELEKTRONIK UMP sbb dapat tiket percuma(TQ PADA PIHAK YG MEMBERI...ngeee) untuk melihat dengan mata kepala sendiri perlumbaan paling hebat dalam arena permotoran serta mendengar sendiri deruman enjim kereta lumba paling di muka bumi ini. Alhamdulillah perjalanan kami selamat pergi juga balik walaupun dengan hanya menaiki ‘GENG BAS SEKOLAH’ punya bas..hahahaha..
Awal2 sampai di sepang yang di’serang’ oleh peminat F1 agak sesak namun kecekapan polis trafik yang berttugas membuatkan trafik di situ berjalan lancar. Kami sampai dalam pukul 2 lebih namun perlumbaan bermula pada pukul 4 maknanya kami kena menunggu dalam sejam lebih baru dapat melihat serta mendengar deruman kereta2 lumba tersebut. Disini gua juga sempat bergambar dengan gadis yg x berapa litarnya..huhuhuhu.Setelah menunggu akhirnya perlumbaan dimulakan dengan ‘checking procedure’ oleh marsyal serta ‘rescue car’. Kemudian di ikuti dengan perarakan ‘gadis litar’ yang memegang bendera negara pelumba-pelumba yang terlibat dalam perlumbaan dan gua agak berbangga sbb pada kali ini MALAYSIA juga ada menyertai perlubaan bertaraf dunia ini melalui pasukan LOTUS. Walaupun penat menunggu tapi berbaloi sbb dapat melihat pelbagai macam perkara yang berlaku sepanjang perlumbaan ini termasuk la kereta bekas pelumba no 1 dunia MICHAEL SCHUMACHER ‘breakdown’ dan dapat juga gua melambai kat beliau semasa menumpang motor KRISS ‘assisstant circuit’. Hahahahahaha.....setelah 2 jam melihat pelbagai benda baru lam hidup gua akhirnya masa perlumbaan telah samapai ke penghujung jadi apa lagi masa untuk balik UMP yang ‘TERCHENTA’ hehehehe...dalam bas semua membe gua ketiduran sbb kepenatan dan semasa perjalanan pulang sempat lagi kami serbu SATAY KAJANG di GOMBAK(walaupun sebilangan sahaja yg makan di situ) hehehhehehhe....TQ FOR THOSE GIVING ME THIS CHANCE..yang mungkin bagi aku susah untuk dapat d lain hari(kalo da keje senang kot)...arigati hozaimashu...

berikut gambar2 gua di sepang...






3 comments:

M a W a D D a H said...

bestnya dapat tgk F1 dari dekat..jeless..

Unknown said...

huhuh memeg best...ala tiket free kalo sendr jawabnya seminggu berpuasa..akekekeke

Unknown said...

bestnya dapat tgk F1 dari dekat..jeless..

POst Famous

Total Pageviews