Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Saturday, April 17, 2010

Study Week bakal pergi Exam Week bakal datang..

setelah pikir [punya pikir nak tulis x entry ni...akhirnya tangan gua dengan sendirinya bergerak sendiri menekan papan kekunci(dalam bi keyboard) so entry ini sebenarnya untuk study week aku yg agak tensen dengan study entah ape2...main jwab je past year tanpa abes std...so agak blur bila membe bilik aku Azwan N Aiman(Double dean A) bagi aku past year questipon...aku pon jawab la...nasib baik x paham bleh tanya...atleaast ada la sikit ilmu masuklamstudy week aku ni...wakakakka xda la full dengan melaghakan diri dengan MUkABUKU aku hahaha...dengan game nya,komennya...merapu belom tambah..hehehe

so, setelah seminggu kami berstudy week akhirnya tibe la pulak exam weekk arghhhh xnak aku...huhuhuh dasoalan susah2...huhuhu kan senang kalo jawapan di bagi jenis objektif...leh gak aku buat dadu...wakakakaka...tapi tu lah...cakap dak universitit...x cool r jawapan objektif...nak x nak aku kene gak 'goreng' cam sblom2 ni jawapan minggu depan...hehehhehe...

so ni je rapuan aku...tq for reading..

WISH ME GUD LUCK N ALL DE BEST FOR DE FINAL NEXT WEEK ok my PRENS..

3 comments:

aienzunnur said...

goreng hangus tak?

Unknown said...

@aienzunnur:kalo kertas x hangus sgt tp otak da ko...hahahahaha

Unknown said...

@aienzunnur:kalo kertas x hangus sgt tp otak da ko...hahahahaha

POst Famous

Total Pageviews