Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Saturday, May 12, 2012

Lebuhraya Percuma Buat Rakyat Kelantan

Bismillahirrohmanirrahim....

Assalamualaikum dan salam malam hari..


Alhamdulillah,Suka hati rasa bila baca tentang lebuhraya yang dalam planning kerajaan negeri ambo untuk membina lebuhraya Kota Bharu ke Kuala Krai yang tiada bayaran tol insyaAllah. Berikut merupakan planning hok ambo sebut pandai3 baca.... mohon buke setakat retorik dan juga janji manis manifesto nk ngundi la tuh. Harap setakat kerajaan pusat wat nyaknyo ko awok3 kito guna jale punah sudah lah jange kerajaan negeri ikut samo terr... 

PROJEK INISIATIF KERAJAAN PAS KELANTAN UNTUK RAKYAT KELANTAN.

Lebuh raya KB-Kuala Krai telah dicadangkan dalam RMK-5 namum sampai hari ini masih lagi tidak ada apa-apa perkembangan.

Justeru, kerajaan Kelantan di bawah pimpinan Tuk Guru Nik Aziz berinisiatif untuk membina Lebuh raya Kota Bharu-Kuala Krai. Hal ini disebabkan laluan Kota Bharu-Kuala Krai merupakan nadi utama penggerak kemajuan ekonomi negeri Kelantan.

Laluan ini juga akan menjadi pilihan utama bagi anak-anak Kelantan yang berada di perantauan untuk pulang ke Kota Bharu dengan lebih selesa. Tidak boleh dinafikan kesesakan sering berlaku apabila tibanya musim perayaan seperti Hari Raya Aidilfitri.

Lebuh raya ini sepanjang 73km yang merangkumi dua buah Hentian Rehat & Rawat. Sembilan persimpangan bertingkat turut dibina untuk menghubungkan kawasan setempat. 

Sekian sajo berita suko buat anak-anak kelate hokduk area pantai barat, lepas ni sedak sikit balik kampung time3 cuti jale sedak ada, tunggu kerajaan pusat pah ceroh xleh rasa kikikiki...InsyaAllah..

Sekian Terima Kasih Kerana Membaca Entry Ambo.

No comments:

POst Famous

Total Pageviews