Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Monday, August 27, 2012

Juara Liga Super Vs Juara Liga Perdana

Bismillahirrohmanirrahim....
Assalamualaikum dan selamat petang semua.

Alhamdulillah berlalu lah sudah sambutan aidilfitri di rumah aku namun dirumah orang mungkin belom habis lagi. Begitu juga dengan warga desa yang kebanyakkannya sudah kembali ke negeri perantauan mereka masing-masing.





Entry kali ini berkaitan dengan perlawanan bakal mendapat "rate" penonton tertinggi minggu ini iaitu diantara TENTERA melawan KELANTAN (ATM VS TRW), yang mana kedua-dua pasukan merupakan pasukan juara liga berbeza musim ini iaitu ATM juara liga perdana manakala Kelantan juara Liga Super. Kedua-dua pasukan ini bakal berentap dalam merebut juara kumpulan B dalam Piala Malaysia musim ini.

Perlawanan ini bakal berlangsung di Stadium Selayang pada esok hari 28hb Ogos 2012 yang mana stadium ini merupakan stadium "HOME" bagi ATM. Siaran langsung dari ASTRO ARENA Saluran 801 bermula 8.00 malam.

Bagi mereka yang tiada Saluran Astro bolehlah pergi ke "bigscreen" sekitar bandar kota bharu seperti Blockbuster Big Screen: ATM lwn Kelantan anjuran KELATE.NET bertempat di RTM Kelantan, Wakaf Che Yeh.Selain dari tayangan "bigscreen" ini terdapat juga aktiviti sampingan juga hadiah untuk dimenangi serta persembahan dikir barat. Oleh itu, bawalah keluarga anda untuk menonton serta memeriahkan majlis ini.
https://www.facebook.com/pages/Kelantan-The-Red-Warriors-KB/104009546352650

Bagi perlawanan ini, ambo harap sangat agar "1st 11" TRW memberikan persembahan yang terbaik berbanding aksi hambar dalam 2 perlawanan sebelum ini, yang mana ambo ada di stadium semasa perlawanan menentang Kedah 2 hari lepas yang mungkin bagi ambo menang nasib. Bukan memperlekehkan aksi TRW tapi dari segi aksi kelmarin bagi ambo TRW boleh tunjukkan lebih lagi aksi andai diikutkan prestasi semasa Liga Super baru-baru ini.

Ambo berharap benar TRW menang malam esok supaya dapat lagi TRW memberi saingan sengit kepada pihak lawan dan menjadi juara kumpulan B. InsyaAllah. Dan ambo berharap juga abe Daudsu boleh turun main sebab andai Abe Daud tiada rasa tidak kukuh pertahanan TRW kita juga harap Abe Mat Yo boleh buat gol malam esok, lama sudah Abe Yo tak buat gol, rasa rindu nak tengok demo buat gol.

p.s: pada mana-mana pembaca yang ingin turut serta untuk Blcokbuster Big screen anda boleh klik link INI untuk maklumat tambahan.

Sekian GO MORE Kelate GO MORE!!!

Updates:

Alhamdulillah setelah berhempas pulas dan berbagai strategi yang disusun dapatlah TRW mendapat keputusan seri 1-1 hasil jaringan pemain pertahanan iaitu Obinna di akhir masa yang ke 2. Apa yang aku agak tidak puas hati adalah tangguhan masa yang agak lama 13 minit akibat hanya balingan 1 @ 2 botol air agak keterlaluan keputusannya dari pengadil. Bukan memandang rendah mutu pengadilan dalam negara tapi andai pengadil luar negara seperti Liga Inggeris , yang mengadili perlawanan semalam tidak akan menangguhkan perlawanan terlalu lama akibat botol-botol air yang dibaling masuk padang seperti semalam. Ini kerana ia boleh menyebabkan motivasi pemain yang ketinggalan akan merudum. Namun harap-harap tiada lagi kejadian semalam. Dan juga buat para peminat semua janganlah terlalu mengikut emosi semasa perlawanan kerana kita datang untuk menyokong bukan membuat kacau bilau. Andai pasukan kita ketinggalan kit sebagai penyokong haruslah berterusan memberikan sokongan kepada pasukan kita supaya mereka dapat bangkit.

Sekian, Jumpa lagi demo ATM di KB...see u soon.

No comments:

POst Famous

Total Pageviews