Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Saturday, May 5, 2012

Video Menyayatkan Hati Erma Fatima

Bismillahirrohmanirrahim....

Assalamualaikum dan salam petang hari..

Alhamdulillah,entry demi entry dapat aku hasilkan dari 'wallpost' group dan individu dari laman sosial facebook. Isu tentang BERSIH 3.0 masih lagi hangat bukan saja di kedai-kedai kopi malah starbucks sekalipun masih ramai yang berkata-kata juga bertukar pendapat sesama bangsa dan agama juga berlainan kedua-duanya.

tweet dari beliau 
Jalan-jalan di ruangan maya FB tadi ada tebaca pasal komen dari twitter Erma Fatima yang sedih dan menangis beliau melihat paparan video Himpunan Bersih 3.0 yang amat menyayatkan hati beliau. Mungkin lepas ini ada garapan dari beliau yang merupakan antara pengarah filem tersohor Malaysia untuk menjadikan isu ini sebgai sebuah filem yang lebih bermakna buat rakyat Malaysia tidak kira untuk pihak berkuasa yang terlibat semasa Demonstrasi juga peserta BERSIH 3.0.

Berikut merupakan beberapa video yang membuatkan beliau menyayat hati melihatnya. Andai gambar yang diberikan akan ada tangan-tangan menaipkan bahawa gambar itu adalah 'superimpose' maka video ini menjadi saksi kejadian yang agak susah untuk di'superimpose'kan.

lagi...


lagiii...



Mungkin andai ada demonstrasi lain mohon pihak berkuasa mengikut SOP pihak PDRM sendiri bukanlah SOP dari menteri.Pada penonton anda melihat TAPI anda tidak bersama-sama mereka ditempat kejadian jadi mohon jangan mengeluarkan kata-kata yang anda sendiri tidak pasti, Fitnah nanti.free2 dapat undi keh3.....

Sekian, Terima Kasih kerana membaca.


No comments:

POst Famous

Total Pageviews