Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Saturday, June 25, 2011

Pelajar malaysia jual tubuh di facebook untuk hidup mewah. | sozcyili

Pelajar malaysia jual tubuh di facebook untuk hidup mewah. | sozcyili
Perghh. Patutlah ada budak2 fb perempuan pakai baju seksi-seksi dalam pic profile mereka. Jangan2 ini lah kot kerja mereka di belakang2 beb. Jual tubuh untuk hidup mewah. Yang lebih dasat lagi dorang tue pelajar lagi. Makk ai. Memang tak boleh blah.

Menerusi laporan the star yang aku translate kan dalam bahasa ;

1. Seorang pelajar sekolah menengah berjaya meraih rm30k tahun lepas semasa cuti sekolah penggal akhir dalam aktiviti jual tubuh di fb.

2. Pelajar itu yang berasal dari kuala lumpur telah menjual tubuhnya dari rm250 hingga ke rm800 per customer untuk meraih pendapatan lumayan bagi membeli barangan mewah.

3. "Saya buat seks sekurang-kurangnya lima kali sehari. Saya akan ambil masa seminggu tiap-tiap bulan untuk bercuti [berehat dari jual tubuh]. <-- pengakuan pelajar tue

4. Menurut laporan akhbar tue lagi kegiatan tidak bermoral ini memang berleluasa di kalangan pelajar sekolah yang mana pelajar2 dari negeri penang, jb, kl dan melaka antara yang dikesan melakukan aktiviti seks melalui fb.

5. Selain dari aktiviti menjual tubuh mereka juga jual aktiviti lain seperti ;

- seks melalui telefon =rm150 per customer <-- apsal aku terasa cam promosikan dorang plak neh?

- MMS gambar bogel rm10 setiap satu <-- wey, aku bukan promosikan kegiatan neh weh.

6. Kegiatan neh terbongkar apabila pihak polis menyamar sebagai pelanggan dan menghubungi mereka melalui sms untuk mendapatkah khidmat seks. Kes ini sedang disiasat oleh pihak polis.

Patutlah ramai sangat yang marah bila perempuan2 taknak tutup aurat dalam fb masing2. Rupanya ada kegiatan seks macam. Pihak polis tak dedahkan agama ataupun bangsa pelaku tue so takmo lah tuduh2 sapa kan. Cuma nya kena faham persepsi awam timbul apabila memang wujud segilintir individu yang jual tubuh badan di fb. Mereka pakai seksi2 untuk raih perhatian. Tayang atas bawah. Lepas tue upload gambar seksi2.

Ada lah dulu satu perempuan. Dia melayu + islam lah macam pengakuan dia. Dia pakai baju seksi2 then upload kat fb suruh orang komen. So lelaki2 lah ramai yang komen. Cakap cantik dan segala bagai lah kan. Then dia upload gambar yang lain pula. Juga seksi segala bagai. Apakah ini salah satu modus operandi mereka? Perghh.. kalau lah mak bapak budak2 neh tahu..

4 comments:

Unknown said...

Nauzubillah.

Mintak dijauhkan dari perkara sebegini

Unknown said...

Adooii macam-macam dunia kahir zaman nih..Maruah dan agama digadaikan..yg ppenting mewah..duit tak berkat namanyer tu

Unknown said...

insyaAllah andai hati dan iman sentiasa ada padanya insyaAllah akan disimpangkan segala malapetaka..

Unknown said...

yup demi duit semua rela....itulah org keduniaan akhirat tiada..

POst Famous

Total Pageviews