Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Tuesday, June 14, 2011

Utusan Hina HUDUD?

Bismillahirrohmanirrahim

Salam dan selamat tengahari..

Selamat sudah aku berlunch di rumah, memang jimat kalau praktikal dekat dengan rumah kan2??

Hurm sampai je ke pejabat, semestinya buka fb dulu ada check dulu recent activities, tengok-tengok ada pasal utusan malaysia yang memaparkan kartun yang jelas dan terang MENGHINA HUKUM ALLAH S.W.T iaitu salah satu dari hukum HUDUD?.Sejahil-jahil aku(masih kurang ilmu agama) tidak terfikir untuk berbuat sedemikian der.heh.

keratan akhbar terbabit yang bertarikh hari ini 15 JUN 2011
Memang akhbar ini banyak berjasa dalam menyebarkan berita-berita namun sejak akhir-akhir ini mereka-mereka semua semakin melampau batas dalam menyiarkan sesuatu perekara mahupun artikel.

Usahkan menambah segmen-segmen keagamaan bagi menambahkan ilmu pengetahuan agama yang semakin kurang malah semakin menganjing-nganjingkan hukum-hukum yang ditetapkan oleh Allah s.w.t...Agak bangsat disitu.

Akhbar ini pada duhulunya (c.c:orang dulu-dulu) banyak sgt berjasa dalam menuntut kemerdekaan dan menyebarkan ideologi kemerdekaan namun sejak bertahun mendatang ini semakin lupa asal usul mereka. Walaupun memegang slogan penyebar fikiran rakyat apa yang dilakukan kini susah untuk kita mengaitkan pemikiran rakyat dengan apa yang dicetak didalamnya..Wallahua'lam.

Jadi dengan kurangnya sensitiviti mereka membuatkan ramainya pembaca terutama golongan muda menukar aliran pemikiran mereka dari membeli akhbar berita kepada medium perantaraan lain seperti blog.

Oleh ini kita semua sebagai orang Islam haruslah mengutuk tindakan mereka seperti menyiarkan kartun seperti diatas demi kesucian agama Islam yang kian dialpakan oleh 'mereka-mereka' yang dimatanya hanya nampakkan keduniaan sahaja.

Updates: Utusan Malaysia akan disaman INSYAALLAH [malaysia kini]

Sekian..

Wassalam..

No comments:

POst Famous

Total Pageviews