Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Follow by Email

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Wednesday, June 8, 2011

Pengarah Cabul Pelajar.

Bismillahirrohmanirrahim

Salam dan selamat pagi..

Allamdulillah hari ini macam biasa aku sampai ke pejabat dengan selamat

Semalam bos aku merangkap supervisor aku juga membe abang aku datang rumah aku(bukan nk supervise aku kat umah der). dia datang untuk ambil dokumen pejabat yang ada pada aku. sebelum balik dia suruh aku kunci dari dalam pejabat kerana ada 'checking' dar KPDN-HEP untuk check apa entah aku pun x paham.

Jadi hari ini aku duduklah dalam pejabat yang dikunci dari luar, macam dalam sangkar pulak. adeh

Sebut pasal hari-hari semasa praktikal tadi ada membe aku tag pasal kes yang membuatkan kepercayaan kepada lelaki berjawatan tinggi semakin kurang iaitu kes CABUL TERHADAP PELAJAR PRAKTIKAL OLEH PENGARAH yang berlaku di georgetown. Alasan dia(pengarah itu) yang berumur 50-an(atuk)  andai pelajar-pelajar @mangsa yang berumur 20-an tersebut melakukan apa yang disuruh mereka akan diberi penilaian baik dengan markah tinggi juga mendapat kenaikan elaun pelajar tersebut. Jahat gile menggunakan kuasa untuk memuaskan nafsu minta jauh la masa depan aku.heh.

Nasib baiklah pelajar-pelajar terlibat bijak dengan bersepakat melaporkan kegiatan atuk pengarah tue, kalau tak kemungkinan pelajar praktikal untuk masa akan datang juga akan mengalami nasib yang sama dan aku respect pelajar tersebut yang tidak terpengaruh akan janji-janji atuk tue, siapa tak nak weyh elaun tinggi dan markah tinggi namun harga diri masih menjadi keutamaan cayalah..

Bagi aku kes-kes macam inilah yang selalu dialami oleh pekerja perempuan yang membuatkan mereka trauma untuk bekerja. bukan seperti yang dipertanggungjawabkan sebagai pengarah juga sebagai bos untuk membantu mereka sebangsa dan seagama dalam mengetahui selok belok bidang industri pekerjaan, malah diambil peluang ini untuk melempiaskan nafsu maknluk halus mereka terhadap pelajar-pelajar yang masih mentah dalam bidang ini.

Tidakkah mereka sedar akan impak jangka masa lama yang bakal dialami oleh pekerja itu sendir yang kemungkinan akan takut untuk bekerja di tempat lain. juga kepada nama syarikat yang akan membuatkan mereka disenaraihitamkan dari senarai industri.

Dari segi logik akal tidakkah mereka mempunyai anak perempuan yang bakal praktikal dan apakah perasaan mereka andai perkara ini terjadi....aishhh tak pikir panjang betul orang tue ni..nak kata budak yang tak pandai fikir baik buruk pun umur dah separuh abad...adeh...molek pengarah-pengarah ni dimasukkan ke kelas kanak-kanak suruh belajar balik apa itu baik dan apa itu buruk..

Peringatan juga buat teman-teman perempuan yang sedang praktikal itu hati-hati lah dengan semua lelaki, kerana luaran kita tahu namun dalaman dan pemikiran mereka(termasuk gua) anda tidak tahu..wallahua'lam. bagi lelaki andai pengarah itu gay apa lagi kasi tumbukmuka dia...n cari tempat praktikal lain berlambak lagi kot...keh3...


ok la waktu balik dah sampai jumpe lagi lepas lunch jom...

sekian..

terima kasih kerana membaca..

Wassalam..

4 comments:

✿ boonga_kecik ✿ said...

huu takot nyer.. miang gatai tul atok sekor tue

Tea said...

ape nk jadi tah dunia skang ni... haish...



PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRI KU INI

munirah said...

harap dijauhkan Allah.. sbb tu perempuan kene amek precaution ways. aurat kene tutup. jaga tingkah laku...

$h@h_Izn@n said...

@boonga:takut ea...yes2 heheh hati3..
@tea: itulah yang telah terjadi..hehe
@munirah:yup2 pompuan kena selalu berhati3...

POst Famous

Total Pageviews