Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Follow by Email

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Saturday, July 30, 2011

Surat Cinta Buat Datuk K.Rajagopal.

Bismillahirrohmanirrahim

Salam dan selamat petang..
http://bolatalk.blogspot.com

Kehangatan perasaan para peminat bolasepak negara Harimau Malaya kini masih terasa dengan wujudnya beberapa fanpage ataupun grouppage akibat dari kekalahan yang di alami oleh negara kita  dan yang paling teruk pabila ada peminat serta penyokong setia Hm yang mahukan Jurulatih negara abang K.Rajagopal untuk melatakkan jawatan beliau sebagai satu dari tanggungjawab yang beliau terima dari salah percaturan pemain-pemain HM

Bagi aku sebagai 'amateur' dalam golongan peminat ini adalah tidak bijak andai kita ingin beliau untuk meletak jawatan keran nasi sudah menjadi bubur cuma sekarang ini apa yang perlu kita buat adalah tetap menyokong Hm dan berharap agar abg K atau datuk K(bukan laki Kak Siti N ok) untuk lebih terbuka dalam menrima pendapat peminat yang juga selaku pemerhati tidak langsung bagi pemain-pemain kebangsaan dan kit asebagai manusia tidak semua apa yang kita buat adalah betul oleh itu kita perlu membuka minda kita untuk menerima pendapat orang lain yang mungkin lebih arif.

Dengan beberapa ucapan beliau yang membuatkan peminat lagi hangin seperti 'saya kenal pemain saya" dan 'kita tidak kalah cuma kita seri" padahal kita kalah teruk dari segi formasi pemain, kenmahiran pemain juga kerjasama pemain yang tidak begitu ngam tapi tahniah di ucapkan oleh pemain semua yang telah bertungkus lumus meneruskan permainan terutama abang APEK yang bagai nak mati save bola. Gua caya sama lu.Semoga Apek dikekalkan sebagai Gk first dalam skuad kebangsaan. dan bagi aku apek boleh dinobatkan sebagai MVP semasa perlawanan kelmarin sape setuju ??? konpem ramai keh3..Lagi satu gua hormat kat Apek dan Safee Sali yang memohon maaf walaupun kami tahu mereka sudah melakukan sehabis baik mereka.

Oklah disini aku ingin juga sertakan beberapa keping surat untuk abang@Datuk K yang ikhlas ditulis oleh peminat kipas-susah-mati Harimau Malaya

Surat pertama :  Terlebih dahulu, penulis ingin mengucapkan tahniah kepada keseluruhan pemain dan pasukan MALAYSIA yang telah berjaya menunjukkan satu aksi yang agak baik dengan mengikat SIngapura 1-1 di arena sendiri. Penulis jugak ingin memuji kesungguhan yang telah pemain tampilkan sdan berjuang sehingga wisel penghabisan. Baca lagi SINI

Surat Kedua : Gua masih tak puas hati dengan King Gopal. Hahaha Apa yang boleh buat gua puas hati? Gua hanya akan puas hati kalau KING Gopal boleh bagi MALAYSIA rampas Piala Dunia dari Sepanyol!!! Lepas tu baru gua puas hati!! Selagi tak dapat, memang gua tak puas hati!! Memang gua panas sebab pemain yang MALAYSIA ada semuanya bagus-bagus! Bukannya MALAYSIA ketandusan pemain!! Tidak keterlaluan kalau gua cakap, skuad yang ada sekarang adalah skuad yang paling lengkap dan terbaik (tambah kalau Mat Yo ada) yang pernah MALAYSIA lahirkan. baca lagi SINI

Surat Ketiga :Datuk K Rajagobal telah banyak berjasa kepada bola sepak negara.Satu juara AFF Suzuki dan satu pingat emas sukan sea.Terima kasih Datuk.Tapi...

.....................................................................................

Datuk mempunyai ego yang sangat tinggi.baca lagi SINI


ok cukuplah 3 keping surat buat beliau semoga surat3 ini dapat membuka pemikiran beliau dan surat ini tidak perlulah dibalas dan kalau bleh ucaplah maaf sekali cukup buat peminat janganlah ego sangat...hari ini hari orang esok mana tahu hari kita pula...

usha jap foto abe yo kita sedih dokleh main marin...xpo yo lain kali demo kace kuat....



Selagi peminat TRW aku juga agak terkilan kerana pemain2 TRW hanyalah diambil sebagai pemanas bangku simpanan sahaja semasa kedua-dua permainan walaupun terbukti kemahiran dan kebijaksanaan pemain semasa piala lIga super juga liga Malaysia...

[+]Men or women, who is better at affairs? check [HERE]
[+]Main dan Menang DOUBLEMINT Memory Match Mania [SINI]
[+]Beza Proton Saga Model Baru dengan yang Lama [SINI]
[+]Main game ni boleh menang PS3 dan HDTV? [SINI]

[+]Rehat dan Menang Bersama Kit Kat[SINI]
[+]Colin Farrell as a vampire = hot! [HERE]



Wassalam..

2 comments:

Muiz Ilusinasi said...

kito tgk plak skuad pimpinan pakcik ong di kelayakan olimpik plak..haha

Sitiatikahmatkasim said...

dio ni macam bias lajok la.pemain TRW meme jare dio amek.kalu stakat game bodo2 tu bru nk guno

POst Famous

Total Pageviews