Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Monday, July 18, 2011

LI aku Bakal Dinilai..

Bismillahirrohmanirrahim

Salam dan selamat pagi..

Mohon maaf dan terima kasih buat teman-teman blogger yang sudi melawat blog aku buat masa sekarang aku x dapat nak aktif sangat blogwalk sibuk nak siapkan logbook huhuhu stress jugak nak siapkan nak cari idea dan mengarang logbook ni kalaulah logbook cam facebook je kan mudah cara.

Minggu ini sudah ramai kawan-kawan aku yang ditemuramah oleh penyelia dari fakulti universiti kami yang datang atas niat untuk menilai keadaan juga keberkesanan kami dalam biang bekerja. Juga dari pemerhatian aku tentang perbualan dua individu yang bergelar penilai dari indusrti juga fakulti ini praktikal juga bertujuan bagi mencari tempat yang boleh ditempatkan pelajar universiti mereka di masa hadapan. Penilai juga boleh dikatakan sebagai 'surveyer' untuk penempatan pelajar praktikal di masa hadapan yang kini boleh dikatakan agak susah untuk sesebuah syarikat untuk mengambil 'intern' di syarikat mereka lagi-lagi syarikat yang telah mengalami masalah dengan pelatih itu sendiri lalu mencipta sejarah hitam diantara pelatih,universiti dan syarikat tersebut. Semasa penerangan semester lepas ada juga diingatkan oleh pegawai unit latihan industri aku supaya tidak merosakkan peluang untuk adik-adik di masa hadapan denagan mencipta rekod buruk tentang universiti sendiri .

Di pejabat aku sendiri pon baru sahaja lepas seorang kawan sepejabat dengan aku dinilai cuak x cuak la agak stress gak. ye lah mana tidaknya walaupun tahu siapi yang datang untuk menilai tapi tidak tahu bagaiman cara mereka menilai ada yang jenis mudah siap bawa pergi restoren belanja dan ada yang susah sedikit yang memerlukan 'presentation' untuk 10 minit siap memang kentang disitu.

Giliran aku untuk dinilai bakal tiba selasa hadapan dan penilai merupakan seorang pensyarah yang agak rapat dengan aku namun cara penilaian dia masih samar-samar lagi dan aku agak lega pabila semalam beliau menelefon dan menyatakan yang mungkin beliau akan kumpulkan semua pelajar di satu tempat untuk menerangkan apa yang kami pelajari dan alami semasa latihan industri.

jadi semoga perjumpaan aku dengan penilai disingkatkan tak sanggup lama-lama makin stress kot hehehehe...InsyaAllah..

[+] TIket Free ke perlawanan Chelsea lawan MAlaysia klik [SINI]
[+] Pelanggan Hotlink Klik [SINI]
[+] Nak IPAD 2, A CANON EOS 550D DAN  HTC klik [SINI]
[+] Sayang Ibu anda klik [SINI] dan [SINI]
[+]Dapatkan income tambahan di[SINI] juga [SINI]

Wassalam..

No comments:

POst Famous

Total Pageviews