Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Saturday, November 13, 2010

Jom Sokong Kempen ' Stop Child Abuse'

Assalamualaikum dan salam lewat malam.

Final exam tinggal 2 paper lagi manakala mood study sudah hilang entah ke mana yang tinggal hanya mood nak balik jumpa ibunda dan anak saudara aku yang comel dan kiut miut.

Sebut pasal anak saudara mahupun kanak-kanak membuatkan aku menulis entry ini beserta dengan kempen yang dianjurkan oleh Youthsays iaitu "Campaign of Raise your hand.Stop child abuse now!". Dalam warta media elektronik negara kita juga selalu memaparkan penderaan kanak-kanak dari pelbagai segi seperti seksual mahupun mental. 


Yang terbaru aku tahu adalah berkenaan seorang kanak-kanak yang hiperaktif nyaris-nyaris diculik oleh warga asing semasa kanak-kanak tersebut menaiki bas.Jadi bagi aku sesuai benarlah untuk kita sama-sama menyokong dan membantu mengurangkan kes-kes penderaan ke atas kanak-kanak walaupun kita sebagai ibu bapa namun mereka adalah anugerah yang dikurniakan untukdi jaga dan di didik bukan untuk menjadi tempat melepaskan geram mahupun hawa nafsu.


Untuk menyokong kempen ini anda bolehlah klik SINI.
KLIK GAMBAR INI Di SideBar Blog
 BAGI MENUNJUKKAN SOKONGAN ANDA!!
Dan bagi mengetahui lebih lanjut mengenai program Youthsays.com is a REWARDS platform for youths sila klik sini YouthSays

Sekian saja dari aku. Sama-samalah kita memainkan peranan sebagai ahli masyarakat dalam mengurangkan masalah sosial negara kita.InsyaAllah.

3 comments:

Miera Hassan said...

miera sokong....!!!! wee~~

amira zakiah said...

sokong sangat!!!!go...go...go...!

Unknown said...

sokong sangat!!!!go...go...go...!

POst Famous

Total Pageviews