Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Wednesday, November 10, 2010

Fiza Elite Cerai kerana Curang?

Assalamualaikum dan salam malam.

ihsan sedakasejahtera.
Beberapa minit tadi masa jalan-jalan aku terbacalah entry dari seorang blogger(SINI) tentang kes artis negara kita yang sentiasa hot dan gosip3. kalau ikutkan sebelum ini aku x pernah usik pasal artis negara kita ini namun hari demi hari berita peli tentang merek sentiasa menjadi tajuk akhbar,biasalah artis..kentut tengah orang ramai pun jadi bahan berita. entry yang aku baca ini melibatkan seorang artis yang berkahwin namun bercerai kerana di sifatkan curang terhadap suaminya. dari sumber yang di sertakan d blog tersebut ada pengakuan suami isteri tersebut tentang perlakuan isterinya.Ye Ke ni?? untuk maklumat lanjut anda boleh melawat blog beliau. betul atau salah bukan sudah jadi topik kerana andai diikutkan dua-dua salah namun bagi aku la, untuk fiza sebagai seorang artis juga public figure beliau sepatutnya menjaga tatasusila beliau serta memikirkan masa hadapan anak-anak. haishhh apa nak jadi dengan artis malaysia ni kawen cerai kawen cerai macam da jadi kebiasaan, nk ikut hollywood gak ke? huhuhu..

“Sebagai suami, saya akui gosip didedahkan media massa mengenai kecurangan Fiza bersama Malek sejak akhir-akhir ini adalah benar! Bagi saya, Fiza menipu dan menduakan suaminya adalah satu kesalahan. Kepercayaan saya membenarkan Fiza untuk terus berlakon disalah guna. Sebelum ini saya hanya mendiamkan diri, tapi lama kelamaan, perangai Fiza semakin teruk! Namun, saya akui sudah keluar rumah hampir empat bulan lalu, tapi tindakan saya bersebab kerana perangai Fiza yang semakin menjadi-jadi!
“Sudah beberapa kali saya berjaya menghidu kecurangan Fiza bersama beberapa lelaki termasuk bukti SMS. Bukan setakat itu saja, ibu Fiza juga masuk campur tangan urusan rumah tangga kami sehingga dia pernah tertonyoh hidung saya! Saya ambil keputusan keluar rumah, tapi saya tidak ke mana-mana, sebaliknya menetap bersama ibu dan ayah saya di Gombak, Selangor untuk sementara waktu. Namun, segala perbelanjaan Fiza bersama anak-anak saya sediakan, termasuklah pembayaran ansuran bulanan kereta Fiza dan rumah kami di Damansara, saya jelaskan.
“Terbaru, Fiza menjalin hubungan dengan seorang jurukamera bernama Malek. Sudah beberapa kali saya berjaya mengesan pergerakan mereka berdua. Pada Ramadan lalu, kedua-duanya dilihat sering keluar bersama dan Fiza menghantar Malek pulang ke rumahnya sekitar jam 3 atau 4 pagi beberapa kali! Fiza pula sanggup jadi driver Malek sedangkan kereta itu saya bayar ansurannya untuk kemudahan dia bersama anak-anak, bukannya bersama Malek ke hulu ke hilir. Fiza mahupun Malek sering menganggap perbuatan mereka itu tidak salah kerana sekadar keluar makan bersama, tapi kalau sudah bercuti bersama, apa cerita? Apabila isteri keluar rumah tanpa izin suami, hukumnya berdosa besar, inikan pula sewenang-wenangnya melabel semua perbuatan itu tidak salah!”
lihat MYGOSIP untuk berita lanjut

bagi menyokong entry ini aku copy dan pastekan untuk korang baca pengakuan bekas suami beliau.betul atau tidak hanya empunya sahaja yang tahu. bagi kita sama-sama lah kita ambil ikhtibar dan jangan terlalu taksub dalam meminati artis-artis negara mahupun luar negara. apa yang mereka tunjuk dan baik boleh dijadikan teladan apa yang buruk dijadikan sempadan.Wallahua'lam..

Sekain cerita panas firstt dari P.K..
terima kasih kerana membaca.

10 comments:

hamzah ian said...

bab artis ni gua tak kisah sngt.. hehe

Unknown said...

hahah gua pon x kisah sgt tp sbg peringatan pd mereka yg tksub sgt ngan artis :)

Rina Rossoneri said...

pulak dah..macam2 je

Rosmarieza said...

macam3 cer la artis skunk!;)

Unknown said...

kamu suka gosip ye?hehehe nk pngil shah ke iznan ea? =)

Unknown said...

suke gak la..koz kadang2 geli hati tgok telatah dorg..kui3

s h a said...

eyh2...sejak bile shah minat gosip ni...hehe...

Unknown said...

eyh2...sejak bile shah minat gosip ni...hehe...

Unknown said...

bab artis ni gua tak kisah sngt.. hehe

Unknown said...

hahah gua pon x kisah sgt tp sbg peringatan pd mereka yg tksub sgt ngan artis :)

POst Famous

Total Pageviews