Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Sunday, July 11, 2010

Bermulanya semester baru lagi buat ku..





Salam Petang semua..

Alhamdulillah tamat sudah cuti untuk aku berehat2 dan meluangkan masa bersama keluarga.kini aku harus sambung kembali perjuangan yg terhenti seketika dan aku juga kini bergelar pelajar tahun 3 sudah.tanpa aku perasan aku sudah tiga tahun berada di bumi gambang mengejar ilmu kehidupan dan ilmu akademik.Alhamdulillah setakat hari ini kehidupan aku masih normal macam biasa nothing weird org putes kata..hehehehe..so dengan bermulanya smester baru ni org kata kita harus ada azam n something new dok...heheh so new bagi aku adalah kalo bleh nak up lagi pointer yg sedia ada n make life aku kat sini lebih happier n enjoy than before..cakap org putes la plok...xpo sekali sekala..
Pada sem ni jadual aku agak x padat berbanding sem lepas sbb sem lepas jam kredit 18 dan sem ni 15 je, tp subjek agak tough so aku kene lagi tough la...huhuhuhu...tgk2 jadual yg membe aku da dapat hari jumaat AKU CUTI sem ni yuhooooo....best siottt...perancangannya leh la cari duit3  ngan mengerjakan diri di mana2 yg bleh aku kerja.. atleast dapat aku guna buat belanje dok hehehehe..so harap2 la pe yg aku planning n impikan sem ni dapat n sempat tertunai.. insyaAllah...ni la logo uMp TERCHENTA aq hehehehe..chenta la sgt


Sekian saja entry pertamaaku di bulan ini...

Tq for reading...

No comments:

POst Famous

Total Pageviews