Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Wednesday, February 24, 2010

Apabila Karnival Kerjaya UKM menjadi Karnival Berjaya Times Square



dua hari lepas aku ada mgikuti lawatan ke karnival kerjaya.sblom gerak aku halo2 la membe2 aku kat ukm ingtkn nak jumpe dorg ye la da bertahun2 x jumpe,alang2 pergi sana nak gak jumpa dorg sume hehehe. pagi selasa lepas aku ngan membe @ dak bilik aku ngan penuh 'excited'nya bangun pagi n siap2 g tggu kat standbus.janji kol 7 da ada tp kepala program pon xda ag kol 7.30..janji melayu betul...tepat jam 8.15pg kitorg pon gerak la ke ukm dgn sebuah bas...itu pun x penuh koz ada 2,3 org gelenye@ngada2 bg nama tp x nk ikut lak last2 minit.D tgah jalan kitorg berhenti rehat kat R&R termerloh... pikir lambat ag nak sampai aku ngap nasi lemak ayam=rm4 ooo mahal giler...tp d'sbbkan lapar beli je..huhuhu..pas settle sume makan n membuang mane2 patut kitrg teruskan ag perjalan dan kbykan masa kitrg tido je lam bas..tuptap2 da samapi kat area bangi...tbe2 driver lak salah masuk jalan...nasib baik jalan biasa bukan highway hahaha

da tue kitrg patah balik dan sampai la kitorg kat depan pintu pagar UKM...aku tgok sunyi sepi je tmpt ni..tergerak lam hati "ada ke x ni karnival kat sini senyap semacam jew" huhuh pastu driver bas kitrg pon tanya la kat pakcik guard " pak cik kat mana tempat karnival kerjaya?" pastu ngan sengih2 pakcik tu pon jawab" La x taw ke karnival tu dah batal??


perghhhhh sakit ati tol...huhuhu...pastu tanpa arah tujuan kitrg pakat ramai2 minta pg BERJAYA TIMES SQUARE...agagaga da jadi karnival berjalan da..kerjaya da entah kemana...masa kat Times Square aku ngan membe2 jalan2 pusing2 last2 beli 2 3 barang jew...bajet x cukup hahaha...penat pon da..ngeee...nak habiskan masa 8 jam bukan senang kot koz kitrg sampai BTS kol satu n janji ngan driver kol 8 mlmgerak balik...kitrg round 2,3 bangunan
...tinggi2 lak tue...huhuhu...times square, sungei wang dan Low yat yg pentg coz da lama aku nak g akhirnya tercapai gak ngeh3...kol 8 kitrg gerak balik...dalam perjalan sume terbongkang kepenatan...hehehe...puas amat puas...hahaha...

No comments:

POst Famous

Total Pageviews