Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Monday, February 22, 2010

TAMBAH LAGI SORG...

sempena 24hb disember tahun lepas, kak ipar aku telah selamat melahirkan putera sulungnya perkongisian bersama abg aku yg kedua shamsul badli. jadi dengan ini total anak sedara aku sudeh melebihi team bola sepak iaitu 16 org, dan d jangka bulan 3 akan datang ini akan keluar lagi seorg,insyaALLAH. berbalik kepada anak sedara aku yang lahir pada 24hb disember ini, dia merupakan anak lelaki sulung abg aku insyaAllah diberi nama putera hakam faruqi. dia telah selamat dilahirkan di hospital an-nisa. di sebabkan dia telah dilahirkan bulan disember jadinya dia berkongsi bulan kelahiran dengan aku, kakak ke2 ku bonda dan 2 org lagi anak sedara. jawabnya nnt kalo da tibe masa raya dan insyaAllah semua dapat berkumpul di teratak che nab dan che hamid 'gege' riuh la jawabnya. hahaha..

No comments:

POst Famous

Total Pageviews