Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Monday, August 10, 2009

love story in harvard

semalam aku baru habis layan citer korea tajuk 'love story in harvard'...citer ni best gle tp aku waras lagi hehehe...lagi2 dapat tgok heroin dia kim tae hee senyum n gelak sebijik cam seseorg yang aku kenal dan aku rindukan but hehehe...
bagi aku la citer ni best koz hero @ kim rae won dia setia gile sanggup tunggu si perempuan walopon dia x pasti di mana si pempuan tue...yang pompuan tue lak walopon baru jatuh hati tapi dia tabah tgglkan lelaki yang baru dia cintai demi mengejar cita2 dan impian dia...
setelah bertahun-tahun masing2 merindui dan mencintai dalam hati akhirnya di temukan juga...mungkin ini yang di katakan jodoh kot...kot...
hahahaha....tp yang pasti ending dia best gak r...dalam citer ni gak ada satu watak lelaki yang setia mencintai tp dia hanya bertepuk sebelah tanagan kerana pompuan tue @ heroin@ kim tae hee da mempunyai kim rae won dalam hati dia...
yang lelaki second nie gak selalu gaduh ngan hero coz masing2 nak merebut hati si pompuan tue muahahaha...bangga sey jadi pompuan nie...ye ke?
hahaha tue je aku leh summarize sikit2 sal citer ni kalo nak tgok cari la sendiri tp kalo nak gak leh je kontek aku nnt aku bagi la citer ni...

kan best n bahagia if love story aku cam citer ni..hahaha berangan je keje....
....tapi insyaAllah suatu hari nnt...pasti akan datang...aku ne sabar je...muahaha...

ni aku da amik summary n gambo citer ni..

Love Story In Harvard

* Alternative Title: 러브스토리 인 하버드 / Leo-beu-Seu-to-ri in Ha-beo-deu
* Genre: Dra
ma, Romance
* Film Date: November, 2004
* Total Episodes: 16
* Korea Casts:
Kim Min, Kim Rae Won, Kim Tae Hui, Lee Jung Jin
* Description:

Love Story in Harvard portrays the dream and love pursued by foreign students studying in Harvard. It demonstrates bright, hard-working, and romantic characters and storylines.

A young love story set at the famed Ivy League school in the United States. Kim Hyun Woo (Kim Rae Won), a 1st year law student at Harvard Law, enters into a rivalry with classmate Hong Jung Min (Lee Jung Jin) for the affections of beautiful medical student Lee Soo In (Kim Tae Hui). The two men are both from prestigious families, while Soo In is from a poor family. Can the trio resolve their romantic differences and chase their dreams at the same time?

No comments:

POst Famous

Total Pageviews