Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Sunday, August 30, 2009

Konserto Terakhir


hehe disebabkan da lame xda update so ari ni aku nk melalut sikit hehehe kalo x paham pe yang aku tulis wat2 pahem sudey...
dari gambang ke pekan,kitorg terpaksa membuang masa selama sejam tiap2 kali pergi ke pekan huhuhu...jadi tuk bajet jadi budak yang x membuang masa ngan tido jew so aku pon baca la buku masa aku form 5 tajuk dia konserto terakhir...buku ni novel waji masa ak kat teknik kuala selangor..hehe..aku suke baca novel ni walopon da beberape kali da khatam. dari novel ni byak gak yang dapat aku gne dalam hidup aku.kalo bleh aku nak jadi watak hilmi dalam novel ni..walopun dia budak kampung yg xda pe2 kelulusan tapi dia mempunyai hati yang murni dan suci. kalo aku ni xtaw la da cam dakwat cine da hati aku xtaw nak cuci ngan pe da clorox pon da abis gne hehehe..balik kpd hilmi..dia x pernah merungut n x pnh memburukan org lain walopon org tue menghina dia...cam dlm novel ni makcik dia la yg ske mghina dia coz makcik dia dari keluarga berada kalo dibandingkan dgn diri dia cam lngit ngan bumi...tp itu hanya darjat di dunia jew..hilmi gak x pernah meninggalkan ajaran yg di terima ibu n ayah =nya semasa kat kmpg huhu...jauhnya beza ngan aku...dia juga sabar dan tabah menerima takdir yg ditentukan..hilmi juga x pernah berputus asa dan sentiasa berusaha...contohnya bile dia tau dia ada bakay dalam bidang musik dia cube untuk develope bakat dai tue walopon makciknya oandanag rendah..tapai akhirnya dia berjaya dan menjadi ternama..dan org yg memandang rendahnya malu kepadanya dan mula memujinya...begitulah segelintir manusia...masa kita dibawah dan susah xda sape ppon yang bertanya dan hirau tapi bile da kite di atas...mula lah wat2 kenal dan amik berat...
haih....setakat ni je review aku hehehhe..nanti da novel ak abis baca ak review ag...heheheh



No comments:

POst Famous

Total Pageviews