Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Sunday, April 24, 2011

Selamat menduduki peperiksaan...

Salam dan selamat sejahtera semua...

Alhamdulillah walaupun telah lama menyepi dari duni maya blogging ini namun aku masih lagi bernafas dengan udara yang baru dari semester lepas...udara UMP pekan...alhamdulillah..

Tiadanya entry2 baru kerana idea2 aku semua telah diluahkan di kedai kopi(adddoiiiiii pandai minum kat kedai kopi skrg...kata ma aku)...semester kini bakal di penghujung membuatkan waktu dan masa aku bersama teman2 besh kat umo bakal tinggal setahun lagi kemudian masing3 bakal membawa haluan masing2. masa study week ini aku manfaatkan dgn aktivit mendengar lagu futsal dan juga movie...adddoiiii...nak study x taw pak 'mood' nk dtg bile da kerap panggil dan pujuk tapi x datang2 gak sedey tol. time free gini la aku ada waktu fikirkan ape telah aku buat, sammbil ditambah idea oleh rumate kami pikir semalaman ape yang kami buat 3 tahun kami di sini...ump gambang juga UMP pekan. nak di bandingkan dengan insan pelajar lain mungkin aktiviti kami bersama tidak seberapa namun ada jugalah kenangan yang dapat kami cerita bersama andai ada rezeki juga panjang umur kami ketemu semula. nasihat aku dari imbauan semalaman ini buat mereka yang baru menjejaki alam universiti nanti, gunalah masa anda sebagai seorang pelajar dengan melakukan perkara yang membuatkan anda digelar sebagai pelajar yang bukan hanyalah menatap buku sampai lebam biji mata juga bibir menghafal juga mentelaah pelajaran. Universiti bukanlah hanya tempat untuk kita belajar ilmu buku, bukumuka tapi di universiti jugalah kita belajar ilmu kehidupan ilmu kemasyarakatan dengan berkawan serta bersosial(not so sial ok).

Terima kasih teman2 sekalian semoga kita sama2 berjaya dunia dan akhirat..adddoooiiiis steady

akhir kata permulaan baru untuk aku kemblai berblogging insyaAllah SELAMAT MAJU JAYA BUAT TEMAN2 SPERJUANGAN AKU JUGA TEMAN DILUAR SANA DALAM MENGHADAPI UJIAN KECIL@ FINAL EXAM ini NANTI..

FORMULA ORG LAMA2 BILA TIBE EXAM YANG JUGA MENJADI SHOUTOUT DIKALA WAKTU INI

USAHA DOA TAWAKKAL RESTU IBUBAPA&LECTURER KEMAAFAN TEMAN2 KEJAYAAN SEPANJANG MASA....

good luCK aLL D bESH....

SALAM MOHON KEMAAFAN DARI AKU sHAH iZNAN...

No comments:

POst Famous

Total Pageviews