Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Sunday, April 24, 2011

Pah Ceroh LIKE BLUE

Salam dan selamat pagi all readers

Alhamdulillah bangun pagi2 ni masih ada udara yang disedut dan masih ada jantung yang berdegup tanda nyawa masih di tubuh gua.

Hurm..selama aku duk observe hari demi hari kat fb banyak giler bende2 baru dan juga tulis2 baru yang direkacipta oleh merekayang bergolongan kreatif. sampaikan 'hahaha' pon ada 2 3 pesyen(fesyen@style) mungkinkah ini gejala2 mereka yang stress ngan exam atau sukew2...adddoiiii steady. x habis ngan tulisan BLUE simptom 'LIKE' mengelike juga x ketinggalan menjadi habit mereka2 yang aktif ini...keh3.. sesekali di likenya page sampai 60 lebey dalam satu masa perghhhhh hebat jugak ni..sampaikan ada membe aku buat karangan n mengomen guna semua page yang dia like yang membuatkan tulisan berwarna biru.steady.nasib bek la like page je bukan like makwe pakwe orang keh3...

"Agak2 la abes exam pasni mungkin wujudkah lagi simptom2 ini".

ok stop pasal tulisan biru ataupun like mengelike. sekarang ni citer pasal group2 yang x rasmi yang x berdaftar dengan SSM(suruhanjaya syarikat malaysia) yang kalau dikalkulate mungkin wujud beratus2 ataupun beribu2 group yang di 'create'. ada group yang ada faedahnya ada juga yang kurang faedahnya (bukan xda langsung). sebut pasal group yang kurang faedahnya ni kalau difikir2kan adat manusia bile berkomunikasi mesti selalu fikir nk tulis pe kasi org bagi feedbak n tulisan itu kadang2 memnjadi umpat mengumpat(adddooooiii steady macam lak aku x pernah mengumpat keh3) bile da umpat mengumpat lalu dgn secara tidak tersengaja plok ada la yang menginvite membe yang kena umpat tu...so jadi la kes gaduh baloh mulut lagi2 kaum hawa(sowi no diskriminasi words here but based on normal expectation) bile da jadi dan melarat sampai block membelock frens, gaduh mulut in realiti(luo facebook) dan yang paling teruk ada yang sampai keluar Universiti dek kerana tidak puas hati antara membe3.alahai FB FB...yang baik kadang2 menjadi buruk.wallahua'lam.

p.s:ini bukan masalah tapi simptom addooooiiii keh3....jom like page Study plop...

No comments:

POst Famous

Total Pageviews