Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Friday, October 23, 2009

Bila sayang & Bila X disayang..

Aku cume nak share pe yang aku pernah rasa dan alami untuk jd pgjaran bg aku sendri n sape2 je. hurmmm sebelom ni aku pon pernah dengar ma aku cakap ' hati2 bila org sayang xpe sume amin, bila org da x syang benda sekecil kuman pon akan jd penyebab' kalo dulu aku x amik kesah sgt sbb blom jd kat aku , tp skrg x lepas mulut ma aku benda ni jadi dlam hidup aku skrg, dan ia amat menyakitkan aku, tapi sabr lah, balik pada topik, memang btol apa yang ma aku cakap tue, dan aku rasa rmai gak yg poernah alami macam aku ni..masa disayangi apa2 pon yang aku buat sumenya baik dan ok, tp bila sudah tidak disayangi, benda sekecik pon di jadikan point nak gaduh ngan aku. itulah manusia...tapi mungkin sebilangan sahaja kot aku rasa...so pada sape yg masih disayangi oleh seseorg pandai2lah. bagi aku yg sudah jd history just need to go on n move forward...hehehehe..dan ingt lah bila org sudah mendapat perskripsi yg tidak elok...itulah yg akan dipegang oleh mereka..walo macam mane n walo ape2 pon yg kita buat sukar untuk ubah ape yg mereka pikirkan jadi jgn la amik mudah semua perkara...dan jgn lah ingt org senyum tu tanda dia suke kita...
hehehehe...

sekian sje...

No comments:

POst Famous

Total Pageviews