Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Saturday, May 30, 2009

Teman....

Madah ini aku dapat dr seorg teman sekolah lame n aku edit la skit2...
same2 kita hayati...

Aku meminta pdNya setangki bunga yg segar, Ia berikan aku kaktus yg berduri,
Aku meminta pdNya kupu-kupu indah berseri, diberinya akuulat berbulu,
Aku sedih,kecewa dan hampa....
Namun.....
Kemudian kaktus itupun berbunga...amat indah sekali...
Dan...
Ulat bulu itupun menjadi kupu-kupu yang cantik sekali....
Itulah jalan Tuhan...
Indah pada masaNya....
Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan...
Tetapi DIA memberi apa yang kita perlukan....
Kadang-kala kita sedih dan terluka...
Tapi jauh di atas segalanya yang berlaku...
DIA sedang mengatur yang terbaik buat kita di dalam kehidupan kita ini...


sekian....

No comments:

POst Famous

Total Pageviews