Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Friday, May 29, 2009

sad strory...sbb tenet...

2,3 ari lepas aku da la dengar hot.fm masa tu fara n faizal jd host...pastu da la sowg mamt ni tepon...huhuhu sedih sey citer dia...k aku story la kt korg pasal mamat ni(berkaitan ngan idop @ mati)....hope jd ikhtibar tuk kite sume n hati2 dalam mencari pasgan idop...ngeee...:[...

dia citer la yg dia da awek @ tunang wallahua'lam x jelas jnji dia n pompuan tue da ikatan la ek.. so dia gtaw la fara yg dia akui baik da teknologi ni tp skrg(masa tue la) sbb internet gak dia yg bakal berkahwin dlm 2,3 hari lagi terpaksa mencari jodoh@ teman hidup lain coz pompuan yg dia sayang tu da berubah hati kat mamat len n mamat yg wat dia berubah ati tue pompuan tue kenal hanya dalam FACEBOOK je...
so dia memg bengang gle ngan internet@ teknologi.....sedeh sey kalo aku kne x taw r....ye r da elok2 bincg 2,3 hari ag nak kahwin(bkn mende kecik tue)leh lak jmpe mamat len...huk3....

so bagi aku la sume tue ada baik n buruk gak dalam hidop mamat tu...nak taw nape???
coz bg ak elok gak pompuan tue x jd khwn ngan dia coz bg ak kalo da awal2 da seng berubah hati elok gak la dr berubah hati pas khwn... ye r da bini terlepas "fulus" pon abis(bkn berkira ek) n bende(perkhwnn) tue jd sia2...pastu blom kire ank2 lagi camne....kecoh2...nauzubbillah...

pasal facebook tue aku susah nk komen la coz macam2 ada zaman skrg tp even macam2 ada tp kalo da ati tetap its impossiblle right..its all from us...paham x ni? kalo x paham cbe la pahamkan k?

so hati2 la ble ber'facebook',ber'hi5',ber'frenster' n ber'pe2' je k.... n bg mamat tue ikut la kata ma aku ni"hidop jgn terlalu sayang ble menyayangi seseorg n jgn gak terlalu rapat ble berkawan" k....sekian dr aku....

No comments:

POst Famous

Total Pageviews