Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Saturday, May 30, 2009

SEHARI AKU D SEGAMAT...ngeeee

Hari ni tanggal 31 mei 2009 akhirnya sampai gak aku umah Mira(sape tue...heheh adalah..) kat sek teknik segamt sampai2 aku n dauz(teman je tue hehehhe) rehat2 n lepak2 jap kt ruang tamu umah mira pastu mama dia pon bawakn ayaq fuhhhh(alhamdulillah) lega...hahahha pastu dauz teruskan penerangan pasal bisnes internet dia(E-Mall alaa cam eBay tu)...aku x dgr sgt coz da taw so aku men n gurau2 la ngan 'awek kecik@ nurzafira sufia' hehheheh orgnya sihat, nakal n ske ggt along dai sian heheheh....awal2 dia cam takut sampai nk ngis tgok aku n daus lame2 da ok skit hehehe cepat mesr@ frenly la kot muahaha cme akak2(baby n angah) dia yg 2 org tue cam pemalu skit mgkn da beso kut hehehehe...so pas tergkan jap mama dia masak lak mee goreng(susah2 je..abis gak 2 pinggan siap tapaw lak tue hahaha) da settle sume kitrg pon balik la tmpt masing2..daus balik jb n aku??? gambang la mane lagi...huhuhu....tmt la kisah 'sehari aku d segamat'...sekian...lenkali aku da mood aku'repot' lg muahahaha

No comments:

POst Famous

Total Pageviews