Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Sunday, November 18, 2012

Sambutan Juara Treble 2012 bersama Tuanku

Bismillahirrohmanirrahim....

Assalamualaikum dan selamat petang...

Setelah sebulan berlalu episod kejayaan negeri penulis Kelantan Darul Naim, Negeri Che Siti Wan Kembang juga Serambi Mekah In Shaa Allah, baru kini rakyat berpeluang untuk bersama-sama meraikan kejayaan yang dibawa pulang oleh pahlawan merah @ TheRedWarriors dengan memenangi Piala Fa, Piala Liga Super dan paling berprestij, Piala Liga Malaysia. Ditambah dengan beberapa berita-berita tentang perpindahan dan juga diskriminasi media-media cetak dan elektronik yang kadang-kadang tidak menerbitkan isu-isu positif dari negeri ambo ini namun  penyokong dan barisan pengurusan tetap teguh bersama-sama Kelantan The Red Warriors.

Alhamdulillah sambutan kali ini akan disertai orang yang disayangi dan disanjungi oleh sekalian penduduk Kelantan Darul Naim iaitu Tuanku Al-Sultan Kelantan, Sultan Muhammad ke-5 yang bertempat di Stadium Keramat Kami, Stadium Muhammad Ke-4.


Bertepatan 20hb November akan berlangsunglah majlis keramat ini dimana keTIGA-tiga Piala ini akan dibawa menghadap kebawah DYMM Al-Sultan di majlis santapan malam dan kemudiannya PIALA-PIALA ini akan diarak oleh Pemain juga Penaja The Red Warriors bersama-sama Kenderaan Berhias melalui Kota Bharu Bandar Raya Islam menuju perkarangan Stadium Sultan Muhammad Ke-4. Di perkarangan ini juga akan diadakan pelbagai acara-acara sampingan untuk mengeratkan lagi silaturrahim segenap lapisan rakyat yang sentiasa menjadi Pemain Ke-12 TRW yang selalu bersama jatuh dan bangun.
kenangan bersama abang penulis di Stadium Shah Alam

Pada 20hb nov pemain bersama 3 piala dibawa ke penghadapan DYMM AL SULTAN kita di majlis santapan malam..Selepas itu piala akan di arak OLEH PEMAIN DAN PENAJA DLM KENDERAAN BERHIAS melalui bandar KOTA BHARU ke perkarangan STADIUM di mana pelbagai acara di adakan. Pada saing sobat ambo tu pakat turun la belako-lako mugo bukey sene nk tengok ke3-3 pialo ni duk senegeri boh.

Berikut jadual sambutan ini yang di"copypaste" dari FB [Amierul Hisham]

20Nov di dataran SSM4KB - Tentatif Program

3pm-6.30pm Pertandingan dan Pameran TRW Excel Autoshow
8.30pm Tayangan Video, Kuiz, Cabutan bertuah
9.30pm Persembahan pentas - Dikir Warriors
10.30pm Penyampaian Hadiah pemenang TRW Excel Autoshow
10.45pm Persembahan Pentas - Adam AF2
11.30pm Ketibaan konvoi perarakan kereta berhias pasukan dan piala, bersama kereta berhias PBJ, Penaja dan Kelab Penyokong
11.45pm Ucapan TSAM dan pengumuman senarai pemain Kelantan 2013
12.15am Bersurai

p.s : KELAB PENYOKONG YG INGIN TURUT SERTA MENGADAKAN KERETA BERHIAS SILA HUBUNGI SU AGONG KAFA.SAYA AKAN BUAT BEBERAPA PENGUMUMAN PENTING DI MAJLIS TERSEBUT...SEMUA DI JEMPUT MENYERTAI PERARAKAN BERSEJARAH INI...dr TSHAM

kenapa Kelantan dicemburui ??? tengok SINI

No comments:

POst Famous

Total Pageviews