Search This Blog

Pemantau Blog Ini

Click Here..Please

PROMOSI TERKINI

[Don't worry this link will not have any other inappropriate things]

##Bersama ChurpChurp dan SAys untuk pendapatan tambahan anda HERE !!!!##

Click Here..Please

Wednesday, December 5, 2012

Duit MUDAH dengan SAYS.com



Bismillahirrohmanirrahim....

Assalamualaikum dan selamat petang...

Entry kali ini adalah berkaitan dengan bagaimana nak dapatkan duit dengan join SAYS.com hanya dengan SIGN UP tanpa bayar apa-apa. SAYS.com adalah satu website yang memberikan pendapatan sampingan kepada anda apabila anda berkongsi atau "Share" promosi-promosi yang diberikan kepada anda di ruangan internet samaada di facebook , Twitter, Google Plus mahupun menggunakan alternative lain seperti blog. Setiap iklan @ promosi yang diklik anda akan mendapat bayaran 20 SEN. 

1.BUKA website SAYS.com > Klik SINI!!

2. SIGN UP menggunakan email anda, kalau boleh email yang rasmi.


3. VERIFY akaun anda dengan membuka email yang anda daftarkan dan klik link untuk "verify".
4. Buka balik SAYS.com dan SIGN IN akaun SAYS.com anda 

5.EDIT profile anda kalau rajin kalau tak rajin terus buka SPECIALSiaitu specials promotion untuk anda yang mungkin anda dapat tapi orang lain x dapat.



6. PILIH (klik promosi) promosi yang memberikan duit kepada anda iaitu ada yang had RM10 satu promosi dan ada yang RM5 setiap promosi.


7.SHARE special promosi yang diberikan kepada anda samaada melalui FacebookTwitter, Google Plus mahupun alternatif lain seperti meletakkan kedalam Blog Anda.

8.PILIH MESSAGES @ POST yang menarik perhatian untuk di share.anda juga boleh edit post tersebut semasa anda share nanti.

8.COPY LINK promosi anda untuk diletakkan di BLOG anda (Edit HTML) macam yang saya letak di bahagian atas blog saya ini.
 9. CHECK dashboard anda selalu untuk update income andadan selalu alert akan tarikh luput promosi untuk anda, kerana anda harus promote promosi tersebut dalam jangka masa yang diberikan.

10. SELALU UPDATE SAYS.com anda untuk promosi terbaru.

IMPORTANT : kalau anda komited pm saya untuk join group yang komited juga menggunakan SAYS.com ini untuk mendapatkan pendapatan tambahan.

Sekian saya perkongsian saya selamat berSAYS.com untuk pendapatan tambahan.

Selamat Mencuba.

No comments:

POst Famous

Total Pageviews